Thursday, January 26, 2017

The Real Come Back


Assalamualaikum...

Mmg dh lama sgt2 akak menyepi...last update bln posa 2015...lama giler kot....ni bkn tahap bersawang....semak samun semua ada dh ni...

Sepanjang hampir 2 tahun myepi ni...sbenarnya mcm2 crita dh blaku pd akak....korg nk tau x...korg nk tau x....mcm la byk sgt follower & reader blog akak ni... 😅😅😅

Akak harap...walaupun akak dh lama menyepi...ada la lg yg sudi baca blog kecik ni...walaupun dah lama x update...akak sebenarnya rindu sgt2 nk crita2 kat sini...mcm dolu2....

Bg korg yg dh penah baca & ikut post2 dlm hanimliznim.blogspot.com ni...korg dh tau kn bkenaan blog ni...tp bg reader baru...mai akak nk bg intro sket....macam tajuknya...craft & my life...blog ni akak guna kan sebagai tempat akak bercerita bkenaan hidup akak dan kerjaya akak sbgai seorg usahawan kraftangan...dan kdg2 tmp luah perasaan...haha...

Ok la...cukup la takat ni dlu untuk malam ni...nnti kn update akak seterusnya...coz akak akan membongkarkan apa yg dh berlaku sepanjang setahun lbh ni....jeng jeng jenggggg....


Salam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...