...........

assalamualaikum....

sepatutnya semalam org wordless wednesday...tp akak ni...hr ni lak x de topik...bukan tatau nk bincang topik apa...but...tatau nk letak tajuk apa....nak kata stress...ada la sket...frust...maybe kot.....akak sendiri pun tatau nak tafsirkan perasaan sendiri sekarang.....hurmmmm....

akak bkn nk percaya sgt pd sign yg akak slalu dapat...tp setakat ni 90% dari tanda2 yg akak dapat tu mmg tepat....so akak anggap sume tu sebagai petunjuk utk akak la....

actually ms lunch kat Old Town, Chenang Mall td...akak dpt petunjuk yg bermaksud tak baik....so disbbkan masa tu akak br nk mkn...akak just harap menda ni x akan ada kaitan dengan makanan akak...n akak jugak harap akak x jatuh tangga pas mkn tu...haha.....alhamdulillah...selamat sampai ofis n sambung wat keja sampai la time punch card.....

bila akak blk...akak pun online la kejap sementara nk mandi...then...akak terbaca something yg agak menguris hati akak....yg membuatkan fikiran akak bercelaru....yg wat akak rasa frust sangat.....mmg akak kecewa dengan apa yg akak baca tu...

mmg benda yg ditulis tu bukan ditujukan pada akak...maksud tersirat pun bkn utk akak...tp bila dikaji selidik dan dipikir2....akak mmg terlibat lam apa yg tertulis tu.....seriusly akak betul2 rasa tak tenang skang ni....mmg kecewa bila baca suma tu.....skang ni baru akak terpikir sign yg akak dapat td...ini la maksudnya.....

lam kepala akak skang ni ada 2 menda ja...sama ada nak tido atau nk mkn.....tau ja la akak ni kalo tension...asyik lapar ja...mula la nk carik makanan....kalo x mkn akak kena tido la utk mengelak lapar tu...huhu...

ok la...akak rasa lega sket blh luahkan perasaan kat sini.....nk rehat sat...by 10pm jap lg nk tido la....hopefully akak blh tdo dgn tenang mlm ni..... :'(

salam

Comments

Popular posts from this blog

Keychain handmade paper @ Liznim Kraf

Liznim Kraf @ Galeri Kraftangan Perlis

Tips Rawatan Demam Campak