Iftar @ Bella Vista

assalamualaikum....

sebenarnya entry ni dah lama tertangguh....ya la...entry buka puasa....ni dah lebih seminggu raya...but as event ni antara event yg akak suka n appreciate...so akak postkan gak entry ni biarpun lambat....


pada 14 August lalu...pihak  UWL telah berjaya menganjurkan Majlis Berbuka Puasa bersama Anak2 Yatim bertempat di Bella Vista, Kuah Langkawi....dua buah rumah anak2 yatim yang teelibat dengan majlis ni ialah......Rumah Bakti & Rumah Nur Kasih.....Majlis ni sebenarnya dapat kerjasama dari banyak pihak....akak pun x ingat dah nak sebut kat sini...mcm2 sponsor yg kita dapat...sampaikan bas untuk angkut anak2 yatim tu....TQ pada semua pihak yang dah beri kerjasama yg cukup bagus skali....

selain dari budget yang sedia ada untuk penganjuran majlis tu....pihak kakitangan UWL jugak telah mengadakan Jualan Amal pakaian terpakai untuk mengumpul tambahan dana sumbangan tu....alhamdulillah....jualan amal ni mendapat sambutan yg amat mengalakkan...hasil kutipan pun agak hebat gak la....

ok la...event tu start ptg....kul 6 lebih dah...cam biasa la ucapan....ada sket persembahan dari penghuni rumah anak2 yatim tu....then penyampaian sumbangan......pastu bila time buka puasa...apa lagi...makan la....last skali ada la sesi photography......

at entrance of Bella Vista

with dr ain

with lui

with lui n anes

of coz me ;-)

with mai n nawal

suke suki buah kurma

my table

my table

me again

tu ja la akak nak crita....nnti akak update lg okey....

salam

Comments

Popular posts from this blog

Keychain handmade paper @ Liznim Kraf

Liznim Kraf @ Galeri Kraftangan Perlis

Tips Rawatan Demam Campak