Nuffnang

Monday, November 28, 2011

Jom Santai.....

assalamualaikum.....

hari ni Isnin 2 Muharram....cuti ganti for yesterday....so duk umah lg la...but dok umah bukan bermaksud bersantai yerk....susah beno aku nak carik masa utk bersantai2 skang ni.....ye la...sejak keja full time.....wat part time as crafter.....then blogging....kalo dpt bersantai tu mmg akan dipergunakan sepenuhnya la.....coz byk masa lapang aku dihabiskan dgn craft n bisnes activity.....ada2 je menda nak kena wat....dari segi product development sampai ke management......

biasanya kalo bersantai...aku akan pilih aktiviti lain dari apa yg aku wat currently.....ye la....kalo biasa aku crafting....blogging.....so kalo bersantai of coz la tanak wat sume tu.....(walaupun kekadang 'ter'buat gak...haha..)

kalo ada byk masa utk bersantai....blh gi travel....i'm lovin it.....last destination hari tu pegi lumut n pangkor......kalo tak silap on April.....skang ni pun tgh planning nak g bersantai kat tempat lain lak.....maybe next year....cumanya mcm skang ni....kena plan awal2 sket la untuk atur cuti....

but kalo tak dapat travel...means...masa tak byk..blh jalan2 or just out for movie or window shopping pun dh ok.......kekadang tu juz tgk tv jer....tp ni tak berapa nak penuhi my konsep of santai la....hehe.....

last time aku bersantai....last week.....but just out for movie.....Puss in Boots....ok la movie ni...so funny.....walaupun byk adventure scene....but still kelakar.....paling aku suka part si Puss ni minum susu....tgk je brutal.....tp bila masuk bar, order milk.....and cara dia minum tu comel sangat2....cute la.....(lam picture kat atas)

bersantai2 ni mmg bagus sebenarnya.....coz blh realease tension....kekadangan boring plus bosan gak bila hari2 ngadap menda yg sama....siang keja...malam kraf....siang keja...malam kraf....siang keja...malam kraf....letih gak.....tu yg kena beralih arah gak kejap2....hehe....

tp beralih tu kejap2 je la....jgn lupa diri lak....kang bertimbun lak keja ko.....customer tgh tunggu brg dorg tu....for me...bersantai tu juz for release my tension....rehat2 kan otak n minda....pastu kena wat keja semula....jgn sampai lupa diri lak.....asyik nak bersantai berseronok jer.....

ok la...sampai sini je la meraban utk kali....nnti2 kita sambung yerk...

No comments:

Post a Comment