Nuffnang

Tuesday, November 29, 2011

Tempahan Manik @ Liznim Kraf (part III)

assalamualaikum......

hari ni nak citer pasal tempahan manik @ Liznim kraf.....tempahan ni dah lama....tuan dia dh amik pun baju tu....dah pakai pun during raya haji yg lepas....

coz skang ni mmg sibuk ngan crumble mumble...aku wat kan simple crumble ni for my friend and his daughter....dia tanak yg crowded sgt....coz ada lg satu bj mmg nak wat dasat nyer crumble....so....ni lebih kurang gabungan crumble and teknik tabur la......baju dorg exactly same.......manik ni dia nak kat leher baju......aku just letak byk sket la manik for mum....and letak byk ke bwh...coz my friend ni pakai tudung.....

citer banyak takmo la....jom tgk gambar ni...sori gambar tak lawa....pakai kamera nset jer time tu...coz nk cepat p antar kat customer.....

Baju his daughter

Baju My friend

Close up 
lepas siapkan bj dua helai ni....aku sambung lak dgn lg satu bj ni.....my friend gak.....ni dia nak manik kat tangan n kat leher.....kat tangan aku wat patern beriring satu pakai manik plus sequin....kat leher lak....mcm2 teknik msk situ.....actually patern ni aku dapat idea dari internet.....but tak ingat dah website mana....thanks for the idea ya.....jom nengok gambar ni......

part leher

hujung tangan

thanks to my friends who support me as part time crafter/beader....n thanks juga pd yg dah bg kepercayaan utk aku memanikkan baju mereka....insyaAllah....next time....aku akan cuba yg terbaik...dgn design yg more bombastic.....so.....let's rock the beading world............

No comments:

Post a Comment