Need A MOOD !!!!!!

assalamualaikum.....
this is my 1st entry for October .... even though today we are in second week already....actually i'm not in the good mood yet...to carry out job....to do a business.....and to blogging also.....

ntah la....macam2 yg berlaku semenjak dua menjak ni.....yg mmg buatkan akak hilang mood utk segala2nya....nk wat apa pun x de semangat sgt.....nk kata malas tu x jgak.....tau ada menda nk kena wat...but bila nk wat...rasa betul2 xde semangat...last2 ngadap lappy smpai mengantuk n tido......hari2 camni jerk.....huhu......

tapi dalam pada tu......akak bersyukur sbb akak dah x rasa serabut cam mula2 hari tu....the "serabut' feeling is already gone !!! akak dah dapat rasa tenang...x mikir la sesangat...rasa dah makin redha dengan segala yg berlaku pada akak ni.....

cuma rasa xdak semangat ni ja yg x blh buang lg.....dont know how.....mmg tanak la rasa camni...tp huhhhhh.....susah sgt nk buang rasa xdak semnagat ni....kalo farmasi ada offer suplement for this prblem...mmg akak dah amik dah...benci la camni.....keja sume x jadi.....

sok akak nk blk kampung lg.....even dh blk 3 week ago...but rasa nk blk sgt2 la....huhu....hopefully bila akak datang sini nnti akak dah ada semangat untuk kembali seperti sediakala.....

doa2 kan la yer.....

salam


Comments

Popular posts from this blog

Keychain handmade paper @ Liznim Kraf

Liznim Kraf @ Galeri Kraftangan Perlis

Tips Rawatan Demam Campak