Nuffnang

Wednesday, February 22, 2012

Come Back

assalamualaikum......

ni ntah come back yg ke berapa sepanjang aku berblogging ni.....hehe....awal tahun hr tu punya la semangat...konon nk byk kan post thn ni....but....kita hanya merancang.....ALLAH yg lebih mengetahui segala2nya....

bulan Januari lps....alhamdulillah...byk gak aku post....tp utk bulan Februari ni....hurmmm....agak menyedihkan....baru satu entry sempena Maulidur Rasul tempoh hari.....tu pun sedaya upaya wat post tu.....masa tu rasa dh ok sket....but lepas tu...sakit semula...menjadi2 lak tu....

sebenarnya....aku betul2 tak sihat....sejak 31 Januari lalu....bermula dengan demam panas....bengkak tonsel dan segala2 pakejnya....sampai hari ni kesan tu belum betul2 hilang lagi....masih ada batuk2 lagi....aku pun sebenarnya pelik....biasanya kalo bengkak tonsel skalipun seminggu ja...ni dah lebih 3 minggu......mmg letih kalo nk melayan sakit ni....

namun untuk mem'positif thinking' aku cuba pikir....yg mungkin ada hikmah ALLAH bg aku sakit ni....salah satu yg aku blh pikir wat masa ni....maybe coz aku dah lama tak jogging n exercise...so stamina x de...sisitem imun pun lemah...maybe la kot....hehe....

lagi satu....maybe peringgatan for my food....sebelum sakit ni....mmg aku melantak selagi boleh ja....huhu....belasah sume selagi mampu....but...bila dh jadi camni....kena la berjaga-jaga pasal makanan ni....sebelum demam tu....my weight is 56kg....but masa demam tu...i lost 4kg!!!! ye la...tak blh mkn sebarangan...even skang ni dh blh mkn mcm2....but aku still berhati2 lg....n my weight pun dh naik sket...huhu....

byk lg yg aku nk story2 kat sini....but...nnti la dlu...slow2 ek...honestly...aku masih belum pulih 100%....to all my reader...please pray for me....aku nk sihat semula....seperti sebelum ni....

Hanya ALLAH yang tahu....

No comments:

Post a Comment