Nuffnang

Monday, September 5, 2011

Salam Aidilfitri

assalamualaikum.....

rasanya belum terlambat untuk nak ucapkan Salam Aidilfitri for all readers....walaupun dah seminggu kita beraya...huhu....tak sempat nak berblogging la time2 raya tu.....sibuk yang hamat....blk kmpg pun dah ptg raya...dgn hujannya....mlm tu pun dok kalut lg....dan cm biasa standard la kalo mlm raya aku tido kul 1 @ 2 pagi.....coz esoknya dah takyah bgn sahur.....hahaha....

so sempena bulan syawal ni...dgn rasa rendah diri aku mohon maaf pada sesapa yg aku ada wat salah dengan disedari atau tak...kalo ada terkasar bahasa...tersalah bicara...terlaser ker.....mohon maaf dipinta.....kepada sesapa yg aku penah termakan atau terminum tu....mohon dihalalkan la ek.....

apa lg ntah nk cakap...blur la plak.....mmm...to the readers....sori kalo bulan posa hrtu aku tak byk update blog....ujung bulan tu kalut sungguh...jahit manik bj sendiri.....takut baju raya tak siap...huhu.....tp alhamdulillah projek crumble mumble aku berjalan lancar...dan sempat la aku melaram raya hr tu....tp malangnya tak sempat nak amik gambar......bj tu tertinggal kat perlis...huhu....nnti la bila2 blk aku amik gmbar tu....n post kat sini yerk....

lg satu pada sesapa yg ada tersentuh or tersentap ngan tulisan aku kat blog ni....sori la yerk....mmg pun kebanyakkan yg aku tulis tu aku tujukan pd 'hamba Allah' even aku tak mention kan sesapa....bkn la sorg hamba Allah....tujuan aku cuma satu...nak kongsikan citer2 yg berlaku lam hidup aku dengan watak2 yg real....supaya korg blh menilai dan berhati2...dan supaya benda2 yg tak elok or krg baik tu tak berlaku pada korg.....ok....

so.....Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir dan Batin......

No comments:

Post a Comment