Nuffnang

Wednesday, October 12, 2011

Berikan aku kekuatan.....

assalamualaikum.....

semalam tak sempat nak post entry.....bukan per...ada something yg menggangu minda dan emosi semalam....something yg memang di luar jangkaan.....that's why aku offline jerk semalam....i'm try to settle everything down....

bukan aku tak nak cerita everything tentang apa yg berlaku semalam....tp hal yg melibatkan ramai org dan maruah org lain tak patut aku sentuh lebih2 kat sini.....biar lah aku cerita hal yg melibatkan aku saja kan....

mmg apa yg berlaku semalam di luar jangkaan.....walaupun dah 2 3 hari aku dapat rasa ada yg tak kena...tp bak kata pakar motivasi....'think positive'.....aku cuba pikir positif dan tak nak pikir yg bukan2....cuba buang pikiran negatif tu jauh2....

but....semalam...aku dikejutkan dengan kejadian yg mmg betul2 aku tak sangka....betul2 wat aku terkejut.....apa yg aku dah cuba 'positive thinking' kan selama ni mmg pun sebenarnya negative....dan yg lebih mengharukan bila apa yg sebenarnya berlaku ni lebih negatif dari apa yg bermain2 di otak aku..... seriously aku tak jangka yg perkara ni akan jadi sampai tahap macam ni.....

kesan dari kejadian tu mmg aku trauma...petang semalam aku dah tak blh wat satu keja pun.....hr ni p keja pun pikiran aku bkn kat depan pc pun....trauma sgt2 dgn apa yg berlaku....even kejadian tu tak melibatkan aku 100% directly...tp aku masih terlibat secara tak langsung....masih membuatkan aku takut....aku yg tak terlibat 100% ni pun trauma...camna la agaknya dorg yg terlibat....semoga dorg tabah dan bersabar dengan ujian ni....

YA ALLAH...berikan kekuatan untuk kami semua menghadapi ujian dariMu......aku bersyukur kerana mendapat perlindunganMu....namun aku tetap memohon agar Kau lindungi dan selamatkanlah kami semua dari segala bencana dan kehinaan.....

No comments:

Post a Comment