Promosi PKS @ R&R Gurun

assalamualaikum.....

pada yg tertunggu2 crita budak tak sedar diri (btsd) tu sabar ek.......akak akan selang seli kan ngan crita lain...ye la...kot2 ada yg x suke kang terboring lak baca crita budak tu.....so hr ni nak crita pasal promosi pks kat r&r gurun arah selatan.....promosi ni kalo x silap akak anjuran sme corp sempena minggu pks....dgn kerjasama kraftangan msia n plus....akak meniaga kat sini 4 hari....dari 27 june hingga 30 june....

ni la gambar booth akak kat sana.....






sambutan kat sini mmg dasat la....mmg marvelous.....coz org sentiasa ada...dh nama pun r&r ko.....time pg je slow sket....mula tgh hr....sampai x smpat nk mkn...p toilet pun terkejar2.....tp best..ni br namanya meniaga kn.....

pasni kalo ada sesapa wat event kat situ lg jgn lupa jemput LIZNIM KRAF lg yer...(dah sampai tahap offer diri dh ni).....mmg best la meniaga kat sini.....

k la...nnti kita smbg lg....entry btsd ek.... :P

salam

Comments

Popular posts from this blog

Keychain handmade paper @ Liznim Kraf

Liznim Kraf @ Galeri Kraftangan Perlis

Tips Rawatan Demam Campak