Nuffnang

Saturday, December 10, 2011

Crystal Bracelet @ Liznim Kraf

assalamualaikum......

pikir punya pikir...last2 rasa nak wat entry pasal Crystal Bracelet atau pun rantai tangan kristal.....sebenarnya aku br je wat produk ni.....around last month...but since aku ada masalah dgn camera...so tangguhkan amik gambar dlu....after get new camera...then baru la blh amik gambar ni...

actually kebanyakkan ni design biasa jer...saje je br nak wat....tak sempat...hehe....korg tgk la gmbr ni ek....

1st design - piramid
ni aku letak nama piramid...coz guna kristal 3 biji + 3 biji....n membentuk segi tiga.......
2nd design - floral
yg ni lak guna kan bunga yg biasanya org guna wat brooch tu....
3rd design - little S
yg ni design little S.....biasanya remaja n umur untder 40 suka design cenggini.....

sebenarnya ada 6 design yg aku wat hari tu....but lg 3 gambarnya tatau kat ner....huhu.....sedehhh....tatau la aku lupa snap or save kat ner....biar la dlu....nnti blk aku amik lg skali la senang ek...toksah pening2 dah....

No comments:

Post a Comment