Nuffnang

Wednesday, December 7, 2011

Promosi Kraf @ Underwater World Langkawi

assalamualaikum......

letih sket hr ni...tu yg masuk lmbat sket ni....dok upload gmbar lg.....mlm semalam aku kluar kat depan UWL ni....ada Jualan Sempena Promosi Kraf Malaysia kat Underwater World Langkawi (UWL).....dari 4 -11 December....

untuk pengetahuan korg....skang ni ada promosi kraf kat Komplex Kraf Langkawi dari 3 - 12 December....dari pukul 10 pg hingga 6 ptg...so kul 7.30 mlm dorg smbung promosi kat depan UWL ni lak.....mengikut yg dorg bgtau aku semalam...pada waktu siang...sume kat komplex kraf...but bila mlm....ada separuh dari usahawan datang UWL n separuh ke Komplex LADA, Kuah......
banner from promosi @ UWL
banner Promosi Kraf Malaysia, Langkawi
 so bila ada wat kat dua tempat tu...tak ramai la usahawan dpt dtg sini.....but still ada sambutan nmpaknya....aku tgk ramai gak customer dtg booth dorg mlm tu.....ni antara usahawan yg ada.....kata dorg lg....maybe dorg akan tukar2....yg datang sini hr ni...esok maybe akan ke komplex LADA lak....
natural stone....for medical use....
yg ni kristal....from Perlis....actually...makcik ni kwn aku...hehe..
akak ni jual buaian....cantik n kreatif la....

ni lak capal n brg kulit.....




yg ni khidmat lukis inai....

tu separuh je la....aku x dpt nk upload byk2 gmbar coz internet mlm ni slow....huhu....

supaya korg tak boring dtg sini...tiap2 malam ada live band....dorg ckp....tiap2 mlm tukar2 band...even it just band tempatan...it is ok la....menghiburkan gak....kalo tak silap aku band yg perform semalam ni nama dia permata junior....aku suka yg penyanyi pompuan dia tu...umur br 16...but suara mmg best.....




 so...bg yg dh ada kat langkawi skang ni atau yg plan nk dtg sini dlm tempoh terdekat ni...jgn lupa dtg sini ek....masukkan lam planner korg skali tau promosi kraf @ UWL ni....lg satu...kalo dh dtg langkawi tu jgn lupa masuk ler UWL skali....hehe....

ok la...last but not least....Belilah Barangan Kraf Buatan Malaysia.....Buy Malaysian Craft....

No comments:

Post a Comment