Nuffnang

Friday, December 2, 2011

Vote For Me....Pleaseeeee.......

assalamualaikum....

cadang nak wat entry ni semalam...but masa dah tak mengizinkan...dah lewat....kang tak bangun lak pagi ni......p keja lewat lak karang aku ni....so sabao je la sampai hr ni.....

sebenarnya aku ada join satu kat fb ni....foto contest kat pages TAK NAK merokok....kat situ aku kena submit satu foto yg ada kaitan ngan taknak merokok....

disebabkan tarikh tutup 10 december ni....aku pun cadang nak submit semalam la jgk....kena carik idea spontan la ko....then ni la yg aku dapat.....

so...nak minta tolong sume korg yg baca blog ni....tlg vote yer...caranya camni....

1)  klik link ni..... http://www.facebook.com/TAK.NAK.MEROKOK?sk=app_192109147540443&app_data=eyJzZWN0aW9uIjoiZnJvbnRlbmQiLCJwYWdlIjoidmlld2NvbnRlc3RwYWdpbmciLCJ0YXNrIjoiIn0%3D

2) scroll down dan klik kat "show older entries"

3) korg akan jumpa gambar ni.....tajuk dia "Sayangi Diri Kita....Sayangi Alam Kita..."

4) klik button VOTE kat bwh gmbar ni.....

minta tolong yer.....tq for all your support.....

No comments:

Post a Comment