Nuffnang

Friday, December 9, 2011

Satu Daerah Satu Industri 2011

Booth LIZNIM KRAF @ SDSI 2009
assalamualaikum......

hari ni 9 December 2011.....Liznim Kraf sedang menyertai showcase SDSI....di MITC Melaka....this is 2nd time liznim kraf join SDSI....1st time thn 2009....masa tu mmg last minutes nyer penyertaan....last minutes invitation from MARA Perlis....

dah tu PKENPs suh masuk pertandingan....kategori kraftangan....mmg kalut time tu ALLAH je yg tahu....mana nak wat barang utk jualan....nak kalut masuk pertandingan la plak....sib baik tak kena antar awal2....produk tu kena submit @ Melaka....so bw skali masa p utk showcase la....bila wat dgn keadaan kelam kabut gini....mmg aku tanak harap apa2 la....but surprise nye... bila Liznim Kraf dpt no 2....wow.....alhamdulillah....mmg rezeki yg tak dijangka ni.....

  
Kenangan Terindah menang tempat ke2 kategori Kraftangan


Kalo tahun 2009 dlu liznim kraf fokus produk kertas buatan tangan...thn ni wat kelainan lak....fokus more on produk hiasan rumah....jahitan dan sulaman......produk kristal pun dorg bw gak...but becoz of limited space...dorg tak dpt nak display produk kristal.....

antara produk yg di jual dan dipromosikan masa SDSI ni ialah Table Runner, Fridge Cover, Tissue Cover n Mini Cushion....ada yg biasa n ada yg sulaman....setakat ni produk yg ada sulaman ni mmg dpt sambutan....ramai yg suka.....but aku je lum dapat upload gambar lg....tiap kali blk nak amik gambar....brg dh abis.....huhu...takpe la...yg penting dah laku....hehe.....

tu je la yg dpt aku citer....kalo korg nk tau lebih lanjut ada lam paper n tv....or pegi terus la kat sana...hehe....aku tak dpt nk citer byk coz aku takde kat Melaka skang ni....gambar2 promosi kat sana....nnti bila dpt dr dorg aku akan upload kan....

bg yg ada di Melaka dan sekitarnya....or yg plan nak ke Melaka....jgn lupa dtg ke SDSI @ MITC Melaka dari 9 hingga 11 December 2011....

No comments:

Post a Comment