Nuffnang

Sunday, April 24, 2011

Bakul Baby @ LIZNIM KRAF

assalamualaikum

nak amik kesempatan berehat ni for blogging jap....sat lg dh nak maghrib pun.....bkn per...mlm ni of coz msk bengkel lagi.....banyak keja lg wehh....dah la tu depa ni sume dah sepakat nak dera aku sebelum aku pi langkawi.....ya ampunnnnnn........

hari ni nak promote satu lagi produk yang ada kat LIZNIM KRAF....jeng jeng jeng......produk ni kita masukkan lam kategori "Produk Set".....produknya ialah....BABY SET.....untuk baby set ni kita ada 2 set....

this one is gmbar full set....produk kat dalam set tu blh di request oleh customer....about the color...biasanya kita wat color pink,purple,biru atau hijau...kuning tak disyorkan untuk baby yer...material lak....aku biasanya pakai cotton...satu jenis yg murah....satu lagi jenis yg mahal...cotton yg tebal tu....ikut order la costumer nak yg mana....


set yang pertama.....ialah....set bakul baby....set ni include 3 pieces of basket....first yg plg beso...kegunaan dia untuk isi lampin n pakaian baby....yg kedua....bakul bertangkai yg color pink cam gambar kat atas tu....untuk bawa gi mana2.....n lastly...yg kecik..cam gambar bawah ni....tu dorg wat isi bedak...lotion....n macam2 la....

sori la korg terpaksa tgk atas bawah atas bawah...aku lum ada gambar full set yg betul2....cam yg aku cakap td aku wat based on costumer order...cam yg korg tgk lam set ijau ni...costumer nak bakul sampah skali.....

set yang kedua.....ialah....set tilam baby...this set include 1 tilam....2 bantal peluk...2 bantal tido...dan satu bantal karipap...

so sesapa yg berminat untuk dapatkan baby set ni...please contact me...ok....harganya aku tak dapat nyatakan kat sini sbb aku kena tau set n produk apa yg korg nak n material camna yg korg nak.... gambar yg ada tu untuk display jerk...tuan dia dh hambik...dah pakai pun.... :)

No comments:

Post a Comment