Nuffnang

Friday, April 22, 2011

Facebook LIZNIM KRAF

assalamualaikum.....

hari ni penat sket....pg td g langkawi....pepagi buta aku terconggok la kat jeti kola perlis tu cadang nak amik tiket kul 7...skali.....tiket kul 7 abis daaa......ada group rombongan dah book.....hah sudah!!!...aku kena arrived sana/Chenang kul 9.30 ni.....sampai jeti kul 9.15 dah.....terus call sana bgtau feri aku delay....sib baik dorg ok.....

after everything settle...terus balik.....amik feri kul 1...tp cam besa la...feri sini slalu ja delay....pg td delay 15 minit...tgh hr nyer delay sampai 20 minit lebih...leceh tul la....kalo nak dibandingkan dengan feri pangkor....feri pangkor lebih punctual....delay tak sampai 5 minit pun....kalo pihak2 pengurusan feri kola pelis n langkawi ada baca blog ni...hope korg blh amik tindakan yerk....

aishhh...dah melalut lak aku ni....sebenarnya.....hari ni nak citer pasal facebook LIZNIM KRAF...cam korang nampak kat tepi blog ni...ada badge LIZNIM KRAF....n kalo korg tgk...setakat waktu aku memblogging ni...fan LIZNIM KRAF baru ada 93 org.....

kat sini aku nak wat announcement......bagi sesapa yang jd fan LIZNIM KRAF yg ke 100....dengan murah hatinya aku nak bg misteri gift.....caranya mudah jer...korang buka page LIZNIM KRAF kat akaun facebook korg...then korg tekan la "LIKE"....ala...cam tak biasa lak korg ni...he....

aku bg clue sket la berkenaan misteri gift tu...hadiah tu berupa produk keluaran LIZNIM KRAF jgak....brg apa aku tak blh bgtau la....aku juz set up nilai brg jer..set lam pala aku jer..hadiah nya masih misteri.....kena tgk lak sapa yg menang...laki ker pompuan...then baru aku blh decide nak bg apa....

nnti selepas ni akan ada gak misteri gift utk fan yg ke 500...n yg ke 1000....yg tu aku lum pikir nilai hadiah dia lagi....100 pun lum lepas...hehe.....

so ramai2 la korg masuk n LIKE page LIZNIM KRAF yerk....selain misteri2 gift tu...insyaAllah lepas ni akan ada jualan....update n info lain berkenaan LIZNIM KRAF kat sana.....

No comments:

Post a Comment