Nuffnang

Wednesday, April 27, 2011

Jahit Manik @ LIZNIM KRAF (part I)


assalamualaikum.....
ngantuk dah tahap gaban dah ni.....dah lejang2 kan badan dah...ngeliat2 dah.....kalo tak ilang ngantuk gak...mau aku cari tali skipping ni....melompat tgh2 hari buta ni....adehhh...cemana nak wat ni....

disebabkan hari ni aku terperangkap lam mood mengantuk yg amat sangat...so kita citer pasal produk / services yg sedia ada kat LIZNIM KRAF je la ek.....

walaupun aku dah banyak kali letak gambar jahit manik....tapi lum ada post special untuk jahit manik kan.....so...hari ni kita citer pasal jahit manik je la....ni antara patern2 yg aku penah jahit....

yang ni panggil patern beriring.....ni mmg patern peberet my customer la...aku pun suke jahit yg ni....cepat gak la siap kalo kena ngan kainnya....yang ni pakai manik bulat dan manik biasa....


yang pun sama gak...patern beriring...cuma cara susunan manik jer yang berbeza....so yg ni nampak cam dam sket...dan lagi satu yang ni pakai manik bulat2.....
yang ni patern beriring lagi....tapi yang ni aku wat dua lapis....berring dua lapis la....so nampak tebal...kadang2 kalo aku pakai yg tebal cengini....aku dah tak pakai gelang/rantai tangan dah...serabut ko pakai banyak2...cam mami jarum aku rasa...hehe...
yang ni pun beriring dua lapis gak...dan yang ni...aku tambah ngan bunga lalang lak kat atas tu....as requested by customer...
yang ni pun manik beriring dua lapis gak...kalo yang tadi ada bunga lalang...yang ni dengan corak segala pun ada.....actually ni baju aku....;D....aku wat masa kusus manik thn 2008 lepas....tu pasal crowded semacam je....kalo biasa2 tak kuasa aku nak wat patern gini utk baju aku...kalo org tempah...insyaAllah....

yang ni aku panggil patern tabur....yang ni saja wat dia naik sket kat tengah2 tu....
yang ni pun patern tabur gak...tapi pakai 2 manik...so dia nampak beso2 la sket....

cukuplah untuk part one ni.....nnti aku sambung patern lain untuk part 2 karang...sesapa berminat please contact me untuk tau harga....

No comments:

Post a Comment