Nuffnang

Monday, January 9, 2012

Ikan Bakar time

assalamualaikum.....

semalam dh citer pasal bird park....hr ni masih dengan topik santai2....nak citer pasal ikan bakar kuala perlis....bg yg penah ke perlis...of coz mlm2 korg akan cr ikan bakar kan.....cam dah sinonim sgt ikan bakar dengan kuala perlis ni....

meh nk promo sket.....sebenarnya yg istimewanya ikan bakar dan sea food kat sini ialah kerana seafood kat sini mmg fresh....slalu org ckp terbaik dr ladang...tp ni kira terbaik dr laut la...hehe....mmg sedap....dgn harganya yg berpatutan....biasanya kitorng mkn 4 or 5 org x smpai RM100 pun....biasanya antara RM 70 hingga RM 85 je....bergantung pada harga semasa seafood dan menu yg korg pilih....

cam hari tu...ms blk kangar....ada la aku p sana....abah nk belanja...tima kasih abah....melantak sikit punya..menu wajib kitorg....ikan bakar...sotong goreng tepung (sotong fresh 1 kg)...kalian ikan masin....tomyam...sib baik tomyam n kailan iakn masin tu order utk 2 org mkn jer...tu pun punya byk..siap tapau sotong goreng tepung....(coz memasing dh mcm ulaq x blh bgn...huhu..)...charge dia juz RM 82.50...tu pun aku p musim cuti n time tu katanya ikan mahal coz ikan kurang...ye la...ujung bln lepas....kan time tu nelayan x dpt nk turun ke laut coz cuaca x menentu.....

ni aku letak la sket2 gmbar...nk bg korg terliur....hahaha (gelak jahat)....

menunggu makanan
air dh smpai
laici adik punya....
aku nyer fresh orange.....
makanan dh smpai.....jom serbu....
tu je la nk citer mlm ni....sadly aku lupa nam kedai ikan bakar yg aku p tu....dulu nama dia ARIB IKAN BAKAR...skang dh tukar....muslim ikan bakar ker apa tah....location dia dekat ngan petronas kuala perlis...selain ni pun....byk lg kedai ikan bakar yg lain...terpulang pada selera memasing....

No comments:

Post a Comment