Nuffnang

Tuesday, January 3, 2012

Crumble 1st Trial

 assalamualaikum..............

mlm ni juz nk citer pasal beading.....gmbar ni dh lama sgt.....but x sempat2 nk upload.....patutnya ada 4 atau 5 keping photo....but ntah gelong apa maxis berokband mlm ni...lembab tahap siput.....fail je nk upload...dh dekat setengah jam aku try....sabaq ja la...kalo blh tanak la hangin2 sempena thn br ni....hahaha...blh kerrrr..... i will try.....try utk jd lebih penyabar....ahaks....ye la ...as part time crafter & beader ni kena la byk sabar kan....

aku juz dpt upload gmbar part tgn jer....part bawah bj x dpt upload td....nunggu lama sgt....aku mls lak....biar je la....korg tgk gmbar ni je la ek....sori.....

ni 1st time aku try wat crumble....biasanya utk 1st try...aku akan wat kat bj aku or my mum....kalo x jd pun x ralat sgt....coz bj sendiri...but kalo jadi....bagus la sesangat kan....hehe....untuk percubaan ni...aku pakai 9 jenis manik berbeza warna, saiz dan bentuk....tu lum masuk acrylic beads lg....

yg 1st gmbar ni....baju raya my mum....kan aku dh ckp td....gambar lama...gambar baju raya tu....haha...then yg 2nd tu....bj raya aku....but ntah camna....ter snap gmbar jauh le plak.....maniknyer sama jer....cuma bj aku tu...aku wat patern ombak sket....ombak rindu....haha...nk jugak....

my mum

mine
aku pun tatau nk citer pe lag....dh photo pun byk ni je yg lepas di upload.....lg byk aku ckp kang...lg aku nak bebel kan si berokband ni.....dah...dah....sabaq......nnti sok sambung bebel psl menda lain lak....

No comments:

Post a Comment