Nuffnang

Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012


assalamualaikum.....

happy new year to all  my blog readers....camne perasaaan korg tinggalkan tahun 2011 yg lepas....ada yg sedey...ada yg happy...for me....as i said in my last entry...thn 2011 tu thn pemulihan....pulihkan semula diri aku dari segala segi....emosi, mentally,spritual dan termasuk ekonomi....so blh dikatakan more than 80% happy la....

as last night aku kluar ngan staff2 sini celebrate new year @ chenang beach....x smpat nk wat entry ni...but it is ok...coz hr ni mmg aku off....so blh la post entry bila2 masa jer.....

ok la jgk celebration last night....kitorg wat BBQ......smbil2 nyanyi...coz ada yg bw guitar.....masa kitorg start...org x ramai sgt....ada lam 3 4 group jer....but bila dh hampir detik 12 malam...Chenang Beach been crowded by lot of people.....it was so happening...kebanyakkan hotel n resort wat celebration......tu lum masuk yg wat private celebration cam kitorg ni......aku lg suka celebrate cara santai2 gini dari pegi dataran or whatever yg korg kena susah payah carik parking....then himpit2 ngan org....pastu tak puas hati coz x dpt tgk performance dekat2....tu lum msk ngn prangai2 org lain yg menyakitkan hati lg....rimassss aku....cam semalam...walaupun ramai....but x sesak......siap tgk bunga api  sambil lepak atas tikar lg.....pastu tgk org release lantern.....best....

korg sume prasan tak....thn ni aku x brapa dgr sgt org sibuk2 pasal azam thn baru...nape ek....maybe sume dh bosan kottt....hahaha.....rasanya masa smbut thn baru hijrah baru2 ni aku dh komen pasal azam baru ni....ni link nyer..http://hanimliznim.blogspot.com/2011/11/tahun-baruazam-baru.html....cam yg aku dh sebut tu.....azam baru ni korg set je sorg2....tak yah kecoh2 ek..aku pun dh malas nak tanya korang... :-P 

apa yg penting setiap org mesti ada target apa yg kita nak capai dalam thn ni....mmg la bagus kalo setiap org ada target....kalo nk diikutkan kita bukan jer kena set target untuk tahun baru... i means for one year.....but we suppose to set a target for a long term also.....for example....target in 5 year and 10 year....coz....bila dh ada long term target camni....we will work hard and also been more focused in order to archive it.....setuju tak?

ok la....cukup la utk hr ni.....nnti smbung lg ek....  

No comments:

Post a Comment