Nuffnang

Tuesday, January 10, 2012

Rest & Relax

assalamualaikkum......

masih dgn topik santai2....pasal cuti seminggu hari tu....mmg bersantai sesungguh hati...tu yg entry pun asyik citer santai2 jer....actually cuti hari tu bukan plan nak ke mana2 pun...stay kat umah je...then kebetulan ada karnival kucing comel tu.....ikut je la....

rasanya ni last entry pasal santai2 cuti seminggu ni...ni kira dah conclusin la....hehe....tak byk sgt aktiviti yg aku wat time tu...dua hari kat karnival....yg balance tu kat umah n kat Liznim Kraf jer...kali ni aku betul menikmati cuti...ye la...slalu blk kejap je...then full with activity.....blk mai langkawi...penat giler....

masa kat Liznim cam biasa la....tlg susun atur lam kedai....tlg settlekan apa2 yg patut....maklumlah dh masuk thn baru.....semangat pun kena lebih kan....

masa kat umah lak....byk rehat jerr...bersantai....mmg takde aktiviti yg letih2 or tension2 la....kat sini ada la gmbar aktivit santai2 tu....

2 gmbar yg 1st ni....aktiviti amik buah mangga or kat perlis lebih femes ngan nama mempelam...korg jgn tanya aku nama buah ni mempelam apa...aku tatau...yang aku tau mkn ja...ha....buah ni masam giler....kalo wat sambal belacan or kerabu.....fuh....dasat...terliur lak aku memalam ni.....aku usaha bgn pepagi buta nk p amik buah ni coz org x ramai lg...n x panas.....

sedap siotttt...masammmm....
selain tu...utk tidak memboringkan diri...aku ikut dorg p kebun...tgk projek pisang....alhamdulillah..dh makin menjadi.....kalo dh p tu biasa la...smbl menyelam minum air....smbl p kebun ...kutip cabai....hehe....



aku pun dh tatau nk citer pe dh....sebenarnya aktiviti2 lebih pada aktiviti mencuba kamera jer...haha....alhamdulillah....digital kamera biasa jer...but gambar dia ok la...puas hari la....nnti la aku citer pasal kemera tu lak ek.....

No comments:

Post a Comment