Nuffnang

Wednesday, January 25, 2012

gediks nyaaaa.......

assalamualaikum.....

aku pun tatau nape mlm ni blh kluar entry pasal ni...pasal gediks....selalunya gedik ni lebih pada pompuan la...aku x penah dengar lagi org ckp...eiii...gediknyer boy tu....kalo ada la lelaki yg gedik..bukan takat kena pancung..dh blh humban lam laut selat melaka ni ja....

maksud gedik ni terpulang pada pandangan masing2...bg aku gedik ni kira mengada2....mengoverkan diri...mengatal....terkinja2...terhegeh2...dan yg sama waktu dengannya.....ada yg gedik secara ketara n ada yg tak....ada yg gedik secara terang2....ko blh nmpak...ada yg secara selindung2...cover la konon....

bg aku...byk menda yg aku define as sorg pompuan tu gediks...antaranya...cara sms n post lam fb or blog.......ske sgt tulis perkataan yg menjahanamkan bahasa....cam  euww....tark syukew lark kitew..kitew syomel kew....geli siot.....pastu...jenis yg ske post gambar ngada lam fb....tmbah2 lg yg dok wat duck face....benci ah....tu gedik kat alam siber...

gedik alam nyata ni lagi menyampah....asal ada jantan je...terhegeh2 la ko nk ngimpit jantan tu...dah tu konon nak ctrl jantan tu....konon ko punya...padahal dia pun anggap ko kwn ja...dh tu bila ada ja org lain ckp2 or ada keja ngan jantan tu...ko pun nyibuk nak nyendeng sama...sedangkan ko tak terlibat pun dgn keja tu.....nmpak sgt ko ni lapaq jantan kan.....nk2 jantan tu dh mmg playboy....padan muka ko bodo....

ada yg gedik bila bercakap suka wat2 ngada....guna tone suara yg wat aku rasa cam nk sumbat mulut ko ngan segulung tisu toilet ja....tu tak kira ngan body language yg blh wat aku rasa nak pijak ja pompuan ni idup2.....

kat mana2 pun mmg ada pompuan gediks ni...nk kata melayu je gedik....yg non malay pun aku dh jumpa jenis ni...sama ja....aku memang totally menyampah dengan pompuan gediks ni......mmg aku barn dari hidup aku...ko p duk jauh2....aku tanak org ckp aku ni spesis korg jgk....tolonglah.....

wahai pompuan2 sume...sudah2 la mengedik ni...korg igt org lelaki suka sgt ka...dorg suka tgk ja aksi2 korg yg konon 'manja2' tu....but bila dorg kumpul sama2 dorg...kompem dorg kutuk ko setengah mampus nnti...lg satu...korg pikir la...lama mana sgt korg nk remaja....satu hari nnti korg akan dewasa...pada waktu tu...korg nk ker kalo ada  somebody yg mengungkit n mengutuk kegedikan masa silam ko....malu la kan....pikir2 kan la ek.....

No comments:

Post a Comment