Oh my weight !!!

assalamualaikum.....

akak dah penah mention kat dlm entry2 sblm ni ...kalo akak stress n tension akak mkn byk kan....ada org kalo stress xde selera mkn....but akak ni jenis kalo stress lg byk akak mkn....logiknya....bila stress, otak akak byk mikir....bila mikir, letih...bila letih, lapar...bila lapar, nk mkn la....hehe....

so...dgn keadaan tekanan yg akak alami skang ni....akak mmg dah menjangka yg akak akan mkn byk....n akak dah jangka yg berat akan naik.....mmg pun....kalo nk banding dgn awl thn 2012....berat akak skang (awal thn 2013) dah naik 5 kg !!! excellent betul la penimbang ni......

eh eh...nk salahkan penimbang lak...penimbang tu betul....akak ja yg mkn lebih....x blh nk ctrl la bila stress ni...bkn akak x cuba...dh cuba pun.....but x berjaya....huhu sedeyyyy........akak jd lapar sgt2.....asyik ingat nk mkn ja....

akak tau keadaan ni x akan berubah selagi stress tu belum abis.....bila stress tu nak abis??? of coz in the middle of february.....sabaq sat ja...skang ni akak x kisah nk mkn pun....coz akak tau...bila dah x stress nnti akak blh ctrl sume ni semula....

YA ALLAH percepatkan la masa berlalu.....

salam

Comments

Popular posts from this blog

Keychain handmade paper @ Liznim Kraf

Liznim Kraf @ Galeri Kraftangan Perlis

Tips Rawatan Demam Campak